پلی وود چینی

پلی وود چینی

پلی وود یا Plywood در انواع و طرح‌های مختلفی تولید شده‌است. پلی وود در واقع تخته‌ای چوبی است که از به چسبیدن چند لایه ساخته شده است. هنگامی که چند لایه به هم متصل می‌شوند استحکام بیشتری تولید می‌کنند و قابلیت بیشتری ارائه می‌دهند. یک از پلی وود‌های معروف در بازار ایران پلی وود چینی است که در صنایع مختلفی چون تولید مبل، صنایع دستی و محلی، صنایع تزیینی، ساخت قالب‌های بتنی و هر صنعتی که بتوان از چوب در آن استفاده کرد به کار می‌رود.

پلی وود به این دلیلی که لایه‌های چوبی روی هم چسبیده‌اند مقاومت بهتر را نسبت به انواع ام دی اف و نئوپان ارائه داده‌است و توانسته افراد زیادی را به خود جلب کند.

پلی وود چینی چگونه است؟

چین اگرچه امروزه در اغلب صنایع جهان صادرکننده‌ترین کشور جهان است و توانسته بازار جهان را به خوب در اختیار خود بگیرد، اما در صنعت چوب و پلی وود به شکل مضاعفی به شهرت رسیده است. پلی وود چینی یا پلای وود چینی امروزه در تمام جهان و برای تمام کسانی که با پلی وود کار می‌کنند کاملا شناخته شده‌است. چین سرمایه‌گذاری زیادی روی این صنعت کرده‌است و اکنون شرکت‌های زیادی در چین مشغول تولید پلی وود هستند و این باعث شده است پلی وود چین در نام و برند‌های متنوعی در بازار جهان وجود داشته باشد.

قیمت پلی وود چینی

با توجه به تنوع برندهای پلی وود در بازار ایران باید تا حد زیادی قیمت آن به شرکت سازنده آن بستگی دارد. از آنجا که پلی وود از  چین وارد می‌شود قیمت ارز در ایران بر نوسانات قیمت پلی وود نیز مانند سایر اجناس خارجی اثر زیادی خواهد داشت. ضخامت پلی وود، اندازه آن و جنس روکش آن نیز بر قیمت پلی وود تاثیر خواهد داشت.

اگر قصد دارید که پلی وود خریداری کنید بهتر است ابتدا با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرد و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

ویژگی‌های پلی وود چینی

پلی وود چینی تخته‌ای از چند لایه چوب است و معمولا در ضخامت حدود ۹ میلی‌متر تولید می‌شود و به بازار ارائه می‌گردد. ضخامت ۹ میلی‌متر پرکاربردترین نوع پلی وود است. پلی وود چینی در نوع روکش دار و بدن روکش تولید می‌شود و از نوع دارای روکش آن می‌توانید در مکانی که رطوبت زیادتری دارد استفاده کنید و مطمئن باشید عمر بالایی خواهد داشت. در واقع روکش پلی وود به عنوان عایق در برابر آفتاب و رطوبت عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها این پلی وود می‌توان به دوام بالا، وزن سبک و طراحی در انواع ابعاد و طرح‌ها اشاره کرد.

چشم‌انداز

پلی وود چینی از پرکاربردترین پلی وودهای تولید شده در جهان است که توانسته است بازار اغلب کشورهای جهان را به تسخیر درآورد. اگر شما در صنایع مبلمان، صنایع تزیینی چوبی یا هر صنعت دیگری کار می‌کنید که با چوب در ارتباط است می‌توانید به پلی وود چوبی به عنوان یک گزینه مطلوب نگاه کنید. این پلی وود با عمر بالا، ظاهر زیبا و وزن سبک باعث شده‌است که بسیار از افراد آن را بر سایر پلی وودها ترجیح دهند. در صورتی که برای خرید پلی وود چینی به مشاوره نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *