مرکز پخش سه لایی روسی

مرکز پخش سه لایی روسی

در این مقاله مرکز پخش سه لایی روسی را به شما معرفی می‌کنیم. چوب روسی دارای دو نوع مختلف چوب نرم و سخت است که برای ساخت انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخته چندلایی از چند ورق از چوب روسی تشکیل می‌شود. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر این محصولات می‌پردازیم و با خدمات مرکز پخش این محصولات آشنا می‌شویم.

آشنایی با تخته سه لایی روسی| مرکز پخش سه لایی روسی

به تخته‌های سه‌لایی گاهی تخته چندلایی هم گفته می‌شود. این فرآورده صنعتی که از چوب تهیه می‌شود در مصارف زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت تخته لایه‌های نازک چوب به شکل مسطح و به اصطلاح ورق چوب در می‌آید و سپس این لایه‌ها به همدیگر چسبانده می‌شود تا تخته چند لایه تولید شود. برای تولید انواع تخته چوبی نیز ابتدا کنده‌های چوب را به شکل مسطح و لایه‌لایه برش می‌دهند و سپس این لایه‌ها را با فشار زیاد توسط چسب به همدیگر می‌چسبانند.

توجه داشته باشید که گاهی ممکن است تخته سه لایی ممکن بیشتر از سه لایه چوب داشته باشد. اما نحوه ساخت این لایه‌ها به شکلی است که همواره باید تعداد لایه‌ها فرد باشد. نحوه ساخت این تخته‌ها به صورتی است که در مرحله چسب خوردن بر عکس جهت رگه‌های لایه قبلی و به صورت عمود بر هم ساخته می‌شوند. این امر سبب بالا رفتن استحکام تخته‌ها می‌شود. در مرکز پخش سه لایی روسی کیفیت ساخت بسیار مناسب است.

کاربرد تخته‌های سه لایی روسی

تخته سه‌لایی یکی از پرکاربردترین مواد اولیه و پر مصرف‌ترین محصولات چوبی در دنیا به شمار می‌رود. با کیفیت‌ترین و گران‌ترین تخته‌های سه‌لایی از چوب درختان سخت‌چوب ساخته می‌شوند. شاید بپرسید چه درختانی در دسته سخت چوب قرار می‌گیرند. بلوط، ماهون، توس و درختانی از این دست، دارای چوب سخت هستند.

البته از چوب نرم درختانی مثل کاج و سرو نیز برای ساخت تخته‌های سه‌لایی استفاده می‌شود که به مراتب دارای قیمت ارزان‌تر و دوام و استحکام کمتر هستند. توجه داشته باشید که تخته‌های سه لایه ارزان‌تر حتی ممکن است با چسبنده‌های بی‌کیفیت‌تر مثل خمیر نشاسته، چسب حیوانی یا کازیین به هم چسبانده شوند. به همین دلیل هم در برابر آب پایداری کم‌تری و طول عمر کوتاه‌تری دارند.

رزین جنس مرغوب‌تری است که به عنوان چسب چوب در نظر گرفته می‌شود. علاوه براین محصول پرفروشی مانند ام دی اف نیز به نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. این محصول با چگالی و دانسیته بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب ساخته می‌شود. در مرکز پخش سه لایی روسی تمامی محصولات موجود است.

ارائه انواع محصولات

ما برای فروش خرد و یا عمده تخته سه لایی، انواع تخته قالب‌بندی و تخته زیرپایی و دیگر محصولاتمان با چوب روسی و ایرانی در ابعاد مختلف در خدمت شما هستیم. مرکز پخش سه لایی روسی به ارائه خدمات فروش در سراسر کشور می‌پردازد. شایان ذکر است که این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه در صنعت چوب و فلز در ایران فعالیت می‌کند.

این مرکز پخش با فروش محصولاتی نظیر تخته سه لایی، تخته‌های پلی وود، تخته چهارتراش، تخته زیرپایی یا بنایی با کیفیت مناسب و بهترین قیمت همراه شما عزیزان است. محصولات ما شامل انواع تخته پلی وود، تخته چند لایی، تخته زیر پایی، تخته بنایی، تخته روسی، چهار تراش، دو تراش، سه لایی و انواع محصول اولیه به شکل تخته است.

تخته چوبی نراد چوبی در رنگ‌های فانتزی سفید، کرم، صورتی و قهوه‌ای مایل در صنایع چوب و کاغذ سازی کاربرد دارد. این نوع چوب به دلیل زینتی‌ بودن توسط کشاورزان و باغ‌داران به شکل وسیع کاشته می‌شود. تخته بنایی روسی با ابعاد 25 سانتی‌متر، طول 4 سانتی‌متر و ضخامت 4.5 سانتی‌متر عرضه می‌شود. قیمت تخته بنایی نیز با نازل‌ترین قیمت است. در این مجموعه با فروش تخته چند لایی و فروش تخته سه لایی روسی در این صنعت خدمت‌گزاری می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با  کارشناسان مرکز پخش سه لایی روسی تماس حاصل فرمایید.

آخرین قیمت را از ما بخواهید.

ما بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه می‌دهیم. زیرا قیمت تخته چندلایی و فروش تخته سه لایی ما به دلیل واردات مستقیم مقرون به صرفه است. با وارد کردن و توزیع کردن انواع تخته چندلایی و سه لایی خام و ضد آب یا پلی وود (plywood) در مرکز پخش سه لایی روسی در خدمت شما هستیم. این محصولات جهت مصارف گوناگون در زمینه های گوناگون مانند قالب بندی، صنعت ساختمان، نما سازی، نجاری و دیگر مصارف در این مرکز در خدمت صنعت‌گران کشور قرار می‌گیرد.

فروش عمده و مستقیم

در مرکز پخش سه لایی روسی، محصولات بدون واسطه و مستقیم و با قیمت مناسب عرضه می‌شود. با واردات چوب از گرجستان در انواع مختلف اندازه و شکل به صنعت‌گران ایرانی خدمت می‌کنیم. ما به عنوان تولید کننده با فروش تخته سه لایی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، فروش چوب تراش روسی با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت و همچنین فروش محصولات وارداتی چوب از گرجستان و ترکیه به پخش انواع تخته‌های سه لایی روسی، ایرانی، ترکی و گرجی به سراسر نقاط ایران می‌پردازیم.

می‌توانید از طریق ما چوب راش و توسکا وارداتی با بهترین قیمت و کیفیت را خریداری کنید. برای خرید به صورت عمده لطفا با ما تماس بگیرید.

علاوه بر این می‌توانیم با  فروش انواع تخته های بنایی از جمله  چوب روسی، چوب‌های ایران مانند چوب تبریز چوب صنوبر، تخته سه لایی، چوب پلای وود، تخته چند لایی‌ای، تخته دوتراش و تخته چهارتراش، بشکه بنایی، بشکه زیرپایی به شکل نو ودست دوم، تخته آویز، گوه چوبی، تسمه کشی، تخته سه لایی چینی و تمامی محصولات بنایی به شما خدمت‌رسانی کنیم. در مرکز پخش سه لایی روسی محصولات چوبی باکیفیت را همراه با قیمت منصفانه از شرکت ما تهیه فرمایید.

تخته سه لایه روسی | مرکز پخش سه لایی روسی

ما می‌توانیم بهترین قیمت موجود را برای انواع تخته قالب‌بندی و تخته چندلایی و پلی وود ارائه دهیم. اجناس مرکز پخش سه لایی روسی در سراسر کشور با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. پخش تخته‌های سه لایه و هفت لایه ایرانی در سایزهای استانداردی مانند 244×122 و 220× 105 با کیفیت بالا برای کارخانه‌ها و یا کارگاه‌ها در اینجا عرضه می‌شود. باکیفیت‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت از ما خریداری کنید.

جهت اطلاع از موجودی و سفارش محصول با شماره تلفنهای شرکت تنهاوود ( 091276406780912056004209190647638 ) تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *