لیست قیمت پلی وود یا تخته چندلایی

لیست قیمت پلی وود یا تخته چندلایی

مقدمه‌ای بر لیست قیمت پلی وود

پلی وودها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که بر این اساس لیست قیمت پلی وود نیز متفاوت خواهد بود. اغلب محصولات پلی وود که وارد بازار ایران می‌شوند از کشورهای روسیه، چین، مالزی، اندونزی، شیلی و… هستند. در ایران نیز تخته سه‌لایی تولید می‌گردد که در ظاهر به پلی وود شباهت دارد.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که تخته سه‌لایی با پلی وود متفاوت است. تخته سه‌لایی از چوب تولید می‌گردد، اما پلی وود تشکیل شده از موادی اعم از الیاف چوب طبیعی، پلاستیک ترموپلاستیک‌ها و نوعی آرد به خصوص هستند. به منظور اطلاع بیشتر با لیست قیمت پلی وود با ما همراه باشید. (استعلام قیمت)

پلی وود چینی

شرکت ما جزو بزرگترین واردکنندگان انواع پلی وود یا پلای وود باکیفیت از کشور چین است که در حال حاضر به خاطر استقبال بسیار مصرف کنندگان ایرانی از فروش ویژه‌ای برخوردار است. پلی وود چینی در سایزهای 1220*2440 و 910*1830 از ضخامت‌های 13 تا 18 میلی‌متر ساخته و به بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به قیمت ارزان و مناسب و همچنین کیفیت بالای چسب استفاده شده در آن اشاره داشت. علاوه بر واردات تخته‌های چندلایی چینی، تمامی تخته‌های فنلاندی، هندی و روسی نیز موجود هستند. برای اطلاع از لیست قیمت پلی وود می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پلی وود هندی

نوع دیگری از تخته پلی وود که در بازار ایران بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرارگرفته است از کشور هند وارد می‌شود. جنس این نوع پلی وودها از چوب غوشه بوده که به خاطر استفاده از چسب استاندارد در برابر رطوبت و دما بسیار مقاوم هستند و به بیانی دیگر ضد آب هستند. پلای وود هندی رنگی متمایل به قرمز دارد و در مقایسه با نمونه روسی خود دارای کیفیت کمتری است.

پلی وود روسی

پلی وود روسی در دو سایز تولید می‌شود. سایز استاندارد جهانی 122.244 در دو نوع روکش‌دار رنگی و بدون روکش تولید شده و سایز 152.152 به صورت بدون روکش ساخته می‌شود.

برندهای سوزا و سوبوک دو برند معروف پلی وودهای روس در ایران هستند که برند سوزا از جمله برندهای معروف در سراسر دنیا است. جهت سفارش و اطلاع از لیست قیمت پلی وود و همچنین قیمت تخته بنایی می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

پلی وود مالزی

تخته‌های پلی وود مالزی به منظور کاربردهای متعددی وارد بازار ایران می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به صنف مبلمان، بسته‌بندی، کانکس، جعبه مهمات، اجرای بتن‌ها و… اشاره داشت. پلی وودهای مالزی در دو اندازه 122.244 و 91.214 سانتی‌متر و در ضخامت‌های 3.5، 5، 9، 12، 15 و 18 میلی‌متر در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش به بازار عرضه می‌شوند. جهت آگاهی از لیست قیمت پلی وود با واحد فروش ما تماس بگیرید.

از جمله برندهای مطرح پلی وود مالزی در ایران تسینماس، پی وی اس، فارلین و کانگارو هستند. باید بدانید که برند کانگارو بیشترین استفاده را داشته و کاربرد این محصول اغلب برای اجرای بتن‌ها است.

ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد تخته پلی وود| لیست قیمت پلی وود

  • پلی وود یک متریال با مقاومتی بالا است که در مقابل ضربه و فشار دوام بسیاری داشته و می‌تواند وزن زیادی را نیز تحمل کند.
  • کابینت پلی وود در مقابل سرما و گرمای زیاد دچار انقباض، انبساط، ترک خوردگی و تغییر نمی‌گردد.
  • وزن کابینت‌های ساخته شده از پلی وود سبک بوده و حمل و نقل آنها به مراتب راحت‌تر است.
  • تخته‌های پلی وود مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت دارند و به همین خاطر غیرقابل اشتعال هستند.
  • کابینت پلی وود در اثر آسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر است.
  • به علت ترکیبات پلاستیکی به کار رفته در تخته پلی وود، نم و رطوبت نمی‌تواند در این نوع کابینت نفوذ پیدا کند. کابینت پلی وود صد در صد ضد آب است. جهت اطلاع از لیست قیمت پلی وود می‌توانید با واحد فروش ما تماس حاصل نمایید.
  • طول عمر کابینت پلی وود بالا است.
  • کابینت‌های ساخته شده از پلی وود قابل شستشو با مواد شوینده و پاک کننده‌ها هستند. تخته‌ پلی وود متریالی قابل شستشو است.
  • مقاومت تخته‌های پلی وود بسیار بالا بوده به‌گونه‌ای که به راحتی دچار خط و خش و آسیب‌دیدگی نمی‌شوند.
  • پلی وود یک کامپوزیت آنتی باکتریال است که احتمال رشد میکروب و باکتری در آن نزدیک به صفر است.
  • مقاومت این تخته‌های چندلایی در برابر نفوذ انواع حشرات بسیار بالا است.
  • از دیگر مزایای پلی وود سازگاری آن با محیط‌زیست است. ضایعات چوبی و ترکیبات پلاستیکی به کار رفته در پلی وود قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند.
  • صفحه کابینت‌هایی که از کامپوزیت پلی وود ساخته می‌شوند می‌توان روکش یا رنگ‌آمیزی کرد.
  • تخته‌های چندلایی یا پلی وود در رنگ‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌گردند.
  • تخته‌های پلی وود در انواع ضخامت‌ها تولید می‌شوند و متریالی ارزان قیمت ولی باکیفیت جهت ساخت کابینت آشپزخانه‌ها خواهند بود. برای استعلام لیست قیمت پلی وود با مشاوران ما تماس بگیرید.

کاربرد تخته‌های پلی وود

پلی وود یا همان تخته چندلایی کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. البته ناگفته نماند که از این ابزار علاوه بر ساختمان سازی مدرن در مصارف دیگری از جمله مصارف قالب‌بندی و سقف‌های دال بتنی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پلی وود (تخته چند لایی)

قیمت تخته پلی وود بسته به عوامل گوناگونی بستگی است که از جمله این عوامل عبارتند از:

  • ضخامت پلی وود
  • سایز پلی وود
  • گرید و کیفیت محصول
  • برند سازنده آن
  • قیمت دلار در کشور
  • میزان واردات آن

چرا لیست قیمت پلی وود متفاوت است؟

قیمت پلی وود مرتباً در حال تغییر و متفاوت است. از این رو نمی‌توان قیمت ثابتی تعیین و اعلام کرد. لیست قیمت پلی وود هم مانند بسیاری از محصولات دیگر بستگی به نوسان قیمت دلار و ارز دارد. به این خاطر که در حال حاضر با نوسان قیمت دلار و ارز مواجه هستیم، قیمت تمامی کالاها مدام در نوسان است. بنابراین باید به منظور اطلاع از قیمت پلی وود با واحد فروش ما تماس حاصل نمایید. البته لازم است بدانید که بالا بودن قیمت‌ها تا حدودی بسته به کیفیت پلی وودها نیز هستند.

زیرا تخته پلی وود از کشورهای (چین، اندونزی، شیلی، روسیه) وارد می‌شود به همین خاطر قیمت پلی وود با قیمت دلار و یورو تغییر خواهد داشت. شرکت ما از جمله واردکنندگان انواع تخته‌های پلی وود (پلای وود) است. برای استعلام لیست قیمت پلی وود می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

(09127640678 – 09120560042 – 09190647638)

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *