پلی وود سوزا

معرفی جامع پلی وود سوزا

پلی وود به تخته‌های سه لایه گفته می‌شود که با نوعی چسب خاص به هم متصل شده‌اند و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. یکی از مرغوب‌ترین انواع آن پلی وود سوزا است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. پلی وود سوزا یکی از چند پلی وود برتر در جهان است که به دلیل برخی ویژگی‌های خاص آن مورد اقبال مشتری‌های زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است.

از این ویژگی‌ها می‌توان به استحکام بالا، عایق بندی مناسب و برابری لایه‌ها اشاره کرد که این پلی وود را در بین سایر تخته‌ سه لایه‌ها متمایز کرده است.

مشخصات پلی وود سوزا

پلی وود سوزا در کشور روسیه تولید می‌شود و به همین دلیل به آن پلی وود روسی نیز گفته می‌شود. محصولات سوزا امروزه به حدود ۷۵ کشور دنیا صادر می‌شود و کشور ما نیز از بزرگ‌ترین مشتری‌های سوزا در جهان است.

چوب استفاده شده در ساخت پلی وود سوزا از جنس درخت توس است و این باعث شده که استحکام بالا از ویژگی‌های این پلی وود باشد. محصولات سوزا در انواع مختلفی با تعداد لایه‌ها و اندازه و ضخامت متفاوت تولید می‌شوند. به طوری که این شرکت اعلام کرده است تاکنون در ۲۰۰ ضخامت و اندازه مختلف پلی وود تولید کرده است.

تخته سه لایه سوزا عایق خوبی در برابر رطوبت و آفتاب است و این ویژگی باعث شده که بتوان از آن در محیط باز یا شهرهای شرجی به راحتی استفاده کرد. این پلی وود هم قابلیت استفاده در نمای داخلی و هم خارجی ساختمان را دارد.

مزایای استفاده از پلی وود سوزا

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • دوام بالا و استحکام زیاد
  • مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب
  • تنوع در ضخامت و تعداد لایه‌ها

کاربردهای پلی وود سوزا

این نوع از پلی وود به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی امکان استفاده در همه صنایع چوبی را دارد. شما می‌توانید از این تخته چند لایه در صنعت ساختمان سازی، صنعت مبل سازی، قالب‌های بتنی و سایر موارد استفاده کنید.

جالب است بدانید از پلی وود سوزا در ساخت دکور المپیک، ساخت واگن‌های قطار و برج‌های بلند جهان استفاده شده است و این خود نشانگر کیفیت و شهرت این پلی وود است.

انواع پلی وود سوزا

پلی وود سوزا در دو نوع  بدون روکش یا روکش دار تولید می‌شوند. ابعاد تخته چند لایه سوزا از ۶ میلی‌متر شروع می‌شود و تا ۴۰ میلی‌متر ادامه دارد و شما می‌توانید بنابر نیاز خود آن را تهیه کنید.

جمع‌بندی

پلی وود یکی از تولیدات چوبی بسیار کاربردی در جهان است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که ارائه می‌دهد بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. پلی وود سوزا که در کشور روسیه تولید می‌شود یکی از پرفروش‌ترین تخته‌های چند لایه در جهان است که توانسته راه خود را به اغلب کشورهای جهان باز کند. از پلی وود سوزا می‌توان در همه صنایع چوبی استفاده کرد و اطمینان داشت که کیفیت بسیار خوبی ارائه خواهد داد. چوب استفاده شده در این پلی وود چوب درخت توس است که چوبی با کیفیت و شناخته شده برای کسانی است که در صنعت چوب کار می‌کنند. در صورت نیاز به مشاوره یا خرید پلی وود سوزا با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *