قیمت نئوپان ۳ میل

قیمت نئوپان ۳ میل

قیمت نئوپان ۳ میل

برای دانستن قیمت نئوپان ۳ میل باید در ابتدا این نوع چوب را به خوبی بشناسید. در این مقاله سعی کردیم در این باره توضیح کاملی داده باشیم.

در ساخت وسایل چوبی از تخته های چوبی استفاده می شود نئوپان از جمله این تخته های چوبی است .

نئوپان از فرآورده های چوبی است که در بسیاری از کارهای چوبی مورد استفاده است . کارهایی مانند مبلمان ها پیش ساخته ، تخت ، کمد و بسیاری از وسایل چوبی از این جمله هستند .

نئوپان چیست ؟

تخته های نئوپان را از تراشه های چوب می سازند . این تراشه ها بعد از این که خوب خشک شدند و رطوبت نداشتند با چسب هایی مانند رزین مخلوط می کنند و به طور یکنواخت پخش می کنند و سپس با دستگاه پرس تحت فشار و حرارت قرار می دهند تا به صورت تخته های یک دست دربیایند . این تخته ها را بعد سرد شدن و سنباده زدن استفاده می کنند .

نئوپان را از تراشه های به وجود آمده از فعالیت فرآوری چوب ها در کارخانه های اره کشی می سازند به همین دلیل به این تخته های نئوپان تخته های بازیافتی می گویند .

ویژگی های نئوپان چیست ؟

  • یکی از ویژگی هایی که سبب شده است استفاده از این تخته ها افزایش پیدا کند این است که قیمت تخته های نئوپان نسبت به سایر تخته های چوبی مناسب تر است .
  • تخته های نئوپان سبک هستند و برای کم کردن وزن کار در جایی که در دید نباشد می توان از این تخته ها استفاده کرد .
  • این تخته ها در مناطقی که رطوبت هوا زیاد باشد نمی توانند دوام بیاورند . تخته های نئوپان در رطوبت تغییر شکل می دهند و پوسته پوسته می شوند بنابراین در مناطق مرطوب نمی توان از این تخته ها استفاده کرد .
  • تخته های نئوپان مقاومت زیادی در برابر فشارهای وارده به آن ندارد . بنابراین از آن در جایی استفاده می شود که فشار و نیروی زیادی به آن وارد نشود .
  • در ساخت تخته های نئوپان از چسب استفاده می شود این چسب ها از موادشیمیایی تهیه می شوند وجود این مواد شیمیایی در ترکیب تخته های نئوپان باعث می شود که تخته های نئوپان نسبت با سایر محصولات چوبی با طبیعت سازگاری کم تری داشته باشند .
  • تخته های نئوپان به دلیل نداشتن ظاهری مناسب در مواردی به کار می روند که ظاهر چوب اهمیت زیادی نداشته باشد . در بعضی مواقع این تخته ها را با روکش های ملامینه روکش می کنند که این موضوع باعث می شود که تخته های نئوپان ظاهر بهتری پیدا کنند .
  • تخته های نئوپان را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرد و به کار برد . می توان این تخته ها را بنا به اندازه سفارشی مشتری نیز تولید کرد .
  • این تخته ها را در شکل های مختلف فرورفته ، برجسته و یا پروفیل دار تولید می شود .

قیمت نئوپان ۳ میل

قیمت نئوپان ۳ میل با توجه به نوع ساخت آن متفاوت است . شما می توانید انواع تخته های نئوپان را از شرکت تنهاوود تهیه نمایید . شرکت تنهاوود علاوه بر تخته های نئوپان محصولات و تجهیزات ساختمانی را به مشتریان عرضه می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *