قیمت چوب نئوپان

قیمت چوب نئوپان

قیمت چوب نئوپان

قیمت چوب نئوپان : شرکت تنها وود در سال 1380 در زمینه تولید و فروش تجهیزات و ابزارهای ساختمانی شروع به فعالیت می کند . این می شود برای پایین آوردن قیمت شرکت محصولاتی مانند قالب بتن , جک سقفی , قالب فلزی بتن , جک ساختمانی , داربست مثلثی , داربست چکشی , لوله داربستی , قالب بتن نو , اسکافلد , قالب لارج پنل , اسکافلد چکشی , پیچ تنظیم , قالب پل , اسکافلد مثلثی , سرجک قابل رگلاژ , قالب گرد , تخته سه لایی , پلی وود , سولجر نو , قوطی پروفیل دست دوم , قالب تونلی , سولجر دست دوم و انوع نئوپان را عرضه می کند .

این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین و بالاترین کیفیت به مشتریان ارایه می دهد . شرکت تنهاوود علاوه بر فروش این محصولات به صورت نو آن ها را به صورت دست دوم و کارکرده نیز به فروش می رساند . برای این کار این تجهیزات را بازسازی و تعمیر می کند تا آماده برای بهره وری شوند و سپس به شکل دست دوم و کارکرده به مشتریان عرضه می کند .

این شرکت با این کار به صرفه جویی در منابع ملی را انجام می دهد و کسانی که بودجه کافی برای این که این تجهیزات را به صورت نو تهیه کنند ندارند می توانند با هزینه کم تر این محصولات را تهیه نمایند . یکی از محصولاتی که این شرکت ارایه می هد چوب نئوپان می باشد .

چوب نئوپان

نئوپان فرآورده ای چوبی هستند که از تراشه های چوبی ساخته می شوند . این تراشه ها را که ازضایعات کارخانه های اره کشی هستند را خشک می کنند و رطوبت آن ها را می گیرند و با چسب مخلوط می کنند و با دستگاه پرس می کنند تا به صورت تخته های نئوپان در می آیند . این تخته ها را سرد می کنند و سنباده می کشند تا برای مصرف آماده شوند .

استفاده از تخته های نئوپان دارای مزیت هایی است که ما در این جا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

  • قیمت چوب نئوپان پایین است و نسبت به سایر چوب ها ارزان تر است این باعث می شود که از آن برای پایین آوردن قیمت تمام شده کارهای چوبی استفاده می کنند .
  • علاوه براین که قیمت چوب نئوپان کم است وزن آن نیز سبک وکم است و به همین دلیل کار با آن ها آسان تر از کار با سایر چوب ها است .
  • این تخته های نئوپان را می توان در ابعاد مختلف تولید کرد و حتی برای بهتر کردن ظاهر آن از روکش های مختلف استفاده کرد .

عیوب تخته های نئوپان

تخته های نئوپان عیب هایی هم دارد که تعدادی از آن ها را بیان می کنیم :

  • تخته های نئوپان را نمی توان در مناطقی که دارای رطوبت زیاد است استفاده کرد . رطوبت باعث می شود که تخته های نئوپان باد کنند و پوسته بدهند و حتی رنگ آن نیز تغییر می کند .
  • تخته های نئوپان از استحکام کافی برای تحمل وزن های زیاد را ندارند و در صورت تحمیل زیاد وزن به آن ها می شکند .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *