قیمت نئوپان 8 میل

قیمت نئوپان 8 میل

قیمت نئوپان 8 میل

 

برای ساخت انواع وسایل چوبی از تخته های چوبی که از چوب درختان تهیه شده اند استفاده می کنند . این تخته ها از انواع مختلف و در قیمت های مختلف تهیه می شوند .

یکی از این تخته ها که در انواع لوازم های چوبی به کار می رود تخته های نئوپان هستند .

تخته های نئوپان چیست ؟

تخته های نئوپان را از خورده چوب های حاصل از کارخانه های اره کشی و مقداری چسب تولید می کنند .

خورده چوب ها را بعد از خشک کردن و مخلوط کردن با چسب ها تحت فشار و حرارت قرار می دهند و به صورت تخته های نئوپان در می آورند . این کار را با دستگاه های پرس انجام می دهند و بعد از خشک کردن و سنباده کاری مورد استفاده قرار می دهند .

تخته های نئوپان چون از خورده چوب هایی که ضایعات کارخانه های اره کشی هستند ساخته می شوند به آن ها محصولات چوبی بازیافتی می گویند .

این تخته ها را در اندازه های مختلف و ضخامت های گوناگون تولید می کنند و در مصارف مختلف به کار می برند .

ویژگی های تخته های نئوپان

  • نئوپان ها سبک هستند و وزن کمی دارند و استفاده از آن ها آسان تر می باشد .
  • این تخته ها محکم نیستند و نمی توانند بار زیادی را تحمل کنند .
  • این تخته ها زمانی که رطوبت بخورند باد می کنند و پوسته پوسته می شوند بنابراین در این مناطق از این تخته ها استفاده نمی کنند .
  • در کارهایی که زیبایی چوب اهمیت زیادی نداشته باشد برای سبک تر شدن و ارزان تر شدن کار از این تخته ها استفاده می کنند .

قیمت نئوپان 8 میل

قیمت نئوپان 8 میل به کیفیت تولید آن بستگی دارد . شرکت تنهاوود از شرکت هایی است که در زمینه خرید و فروش تجهیزات قالب بندی بتن فعالیت می کند .

این شرکت محصولات دیگری مانند قالب بتن , قالب فلزی بتن , جک سقفی , جک ساختمانی , داربست مثلثی , داربست چکشی , داربست مثلثی دست دوم , داربست چکشی دست دوم , لوله داربست دست دوم , لوله داربستی , قالب بتن خاص , اسکافلد , قالب بتن نو , اسکافلد دست دوم , اسکافلد چکشی , پیچ تنطیم , سرجک قابل رگلاژ , قالب پل , قالب لارج پنل , اسکافلد مثلثی , قالب تونلی , سولجر نو , سولجر دست دوم , پلی وود , تخته سه لایی , تخته سه لایی دست دوم , قالب گرد , قوطی پروفیل دست دوم و انواع تخته های نئوپان را نیز به فروش می رساند .

شرکت تنهاوود در سال 1380 فعالیت خود را شروع کرده و همواره در تلاش بوده تا با گسترش محصولات و بالا بردن کیفیت آن ها رضایت مشتریان خود را تامین کند .

شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را با مشاوره با کارشناسان این شرکت تهیه نمایید .

این شرکت محصولات خود را هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم به مشتریان عرضه می کند و شما می توانید با امکانات مالی که در اختیار هر کدام از این محصولات را تهیه نمایید .

این شرکت با تعمیر و بازسازی محصولات آن ها را به صورت دست دوم در اختیار مشتریان قرار می دهند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *