تخته چندلایی

قیمت تخته چند لایی در تهران

مقدمه: تخته چند لایی چیست؟

تخته چندلایی اتصال چند لایه چوب ایجاد می‌شود و می‌توان انواع مختلفی از سه لایه، پنج لایه، هفته لایه و بیشتر داشته باشد. به این تخته‌ها پلای وود نیز گفته می‌شود. تخته‌های چند لایه در بسیاری از صنایع چوبی مثل مبل سازی، وسایل تزیینی، مصالح ساختمانی و غیره کاربرد دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت تخته چند لایی در تهران و سایر ویژگی‌‌های این تخته‌ها صحبت کنیم.

انواع تخته‌های چند لایه

یکی از روش‌های دسته‌بندی تخته‌های چند لایه می‌تواند بر اساس تعداد لایه‌های آن‌ها است. تخته‌های سه لایه اولین نمونه از این تخته‌ها بودند که نوز نیز بیشترین فراوانی را در بازار دارند . به همین در بسیاری از موارد مجموعه این تخته‌ها به عنوان تخته سه لایه شناخته می‌شوند.

تخته‌های پنج لایه به علت ضخامت بیشتر استحکام بالاتری ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید در مکانی استفاده کنید که به استحکام بیشتری نیاز دارد از تخته پنج لایه استفاده کنید.

تخته‌های هفت لایه و نه لایه و ۱۳ لایه نیز در بازار وجود دارد که در سال‌های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تخته‌ها استحکام خیلی بالایی دارند و برای مصارفی چون قالب بتن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. طبعا تعداد لایه‌ها بر قیمت تخته چند لایی در تهران موثر است.

کشورهای تولید کننده تخته چند لایی

کشورهای زیادی به تولید تخته‌های پلای وود روی آورده اند و بازار ایران نیز پر از انواع تخته‌های چند لایی وارداتی است. معروف ترین و مرغوبترین تخته‌های چند لایه وارداتی عبارتند از پلای وود روسی، پلای وود چینی و پلای وود هندی

خرید و قیمت تخته چند لایی در تهران

قیمت تخته چند لایی در تهران می‌تواند به عواملی چون شرکت تولید کننده، تعداد لایه‌ها و نرخ ارز وابستگی داشته باشد. در صورتی که قصد خرید و اطلاع دقیق از قیمت روز انواع پلای وود و قیمت تخته بنایی را دارید کافی است با ما تماس بگیرید.

تنهاوود واردکننده اصلی انواع تخته های قالب بندی منجمله تخته چندلایی در تهران است. جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *