نئوپان ۱۰ میل

نئوپان ۱۰ میل

نئوپان ۱۰ میل

تخته های نئوپان از خورده چوب هایی که با چسب مخلوط می شوند و توسط دستگاه های پرس تحت فشار و حرارت قرار می گیرند ساخته شده است .

این خورده چوب ها را باید به طور یکدست و یکنواخت قرار داد تا قسمت های مختلف تخته وزن یکسان داشته باشند . این تخته ها را بعد از سرد شدن و سنباده خوردن  مورد استفاده قرار می دهند .

نئوپان را به عنوان یک محصول بازیافتی می شناسند زیرا این تخته خورده ها که این تخته ها از آن ها ساخته می شود از ضایعات کارخانه های اره کشی می باشند .

از چوب فرآورده های مختلفی را تولید می کنند که کاربردهای مختلف نیز دارند . تخته های چوبی نیز از این اوع فرآورده ها هستند . تخته های چوبی از پرکاربردترین لوازم های چوبی به شمار می آیند .

در انواع مختلف محصولات چوبی از تخته چوب هایی به نام نئوپان استفاده می کنند .

نئوپان را در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند یکی از نمونه های آن نئوپان ۱۰ میل نام دارد . اگر بخواهند که تخته های نئوپان در برابر حشرات موذی و عواملی مانند

رطوبت و آتش مقاوم کنند در ترکیب آن از مواد شیمیایی مانند وکس ، عوامل رهاسازی ، عوامل مرطوب کننده و رنگ استفاده می کنند .

ویژگی های نئوپان چیست ؟

  • تخته های نئوپان به دلیل گران نبودن مواد اولیه سازنده از قیمت های مناسبی برخوردارند . بنابراین استفاده از آن ها در کارهای چوبی باعث کاهش هزینه تمام شده محصول می شود .
  • تخته های نئوپان بسیار سبک هستند و وزن زیادی ندارند .
  • نئوپان استحکام زیادی ندارد و نمی تواند وزن زیادی را تحمل نماید در کارهایی مقاومت و زیبایی چوب زیاد اهمیت ندارد می توانند گزینه مناسبی باشند .
  • تخته های نئوپان به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در ترکیب آن ها با محیط زیست سازگاری ندارند .
  • تخته های نئوپان را در اندازه و ابعاد مختلف تولید می کنند و این اندازه می تواند طبق سفارش مشتری این اندازه ها تغییر پیدا کنند .
  • تخته های نئوپان در محیط مرطوب دوام نمی آورند و تغییر شکل می دهند و پوسته پوسته می شوند . به همین دلیل نمی توان از آن ها در محیط های مرطوب استفاده کرد .

خرید نئوپان ۱۰ میل

شرکت تنهاوود محصولات و تجهیزات مختلف ساختمانی را عرضه می کنند . این شرکت تجهیزاتی مانند قالب بتن ، قالب فلزی بتن ، جک سقفی ، جک ساختمانی ، اسکافلد ،

قالب فلزی ، قالب لارج پنل ، قالب پل ، لوله داربستی ، سرجک قابل رگلاژ ، اسکافلد چکشی ، اسکافلد مثلثی ، پیچ تنظیم ، قالب تونلی ، قالب گرد ،

قوطی پروفیل دست دوم ، تخته سه لایی ، پلی وود ، سولجر نو و انواع نئوپان را تولید و به فروش می رساند .

این شرکت همه این محصولات را با بهترین کیفیت و کارایی به مشتریان عرضه میکند و شما با مشاوره با کارشناسان مجرب این شرکت می توانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *