تخته چند لایی کرج

تخته چند لایی کرج

چگونگی تهیه تخته چند لایی کرج

برای ساخت تخته چند لایی کرج  ورقه های نازک چوب را در خلاف هم دیگر به هم می چسبانند . تعداد لایه ها در تخته های چند لایی متنوع است اما تعداد این لایه ها همواره عددی فرد است . برای چسباندن این ورقه ها آن ها را در دستگاه پرس با فشار و حرارت به هم می چسبانند.

این تخته ها را بعد از سرد شدن در کاربردهای مختلف به کار می برند . این تخته ها در کشورهای مختلف تولید می شود . کشور ما ایران نیز از جمله کشورهای تولید کننده این تخته ها است. یک نمونه از این تخته ها تخته چند لایی کرج است . برای ساخت این تخته ها روش های مختلفی موجودند .

مزیت های تخته های چند لایی چیست ؟

  • این تخته ها به دلیل چند لایه بودن از استحکام بیش تری نسبت به سایر تخته ها دارند .
  • این تخته ها با وجود چند لایه بودن بسیار سبک هستن و وزن زیادی ندارند .
  • این تخته های چند لایی در برابر فشارها مقاوم اند و به سرعت شکسته و خم نمی شوند .
  • تخته های چند لایی در برابر رطوبن و آب مقاوم اند و تغییر شکل نمی دهند .
  • این تخته ها را با روکش کردن و یا کشیدن نقشه های مختلف تزیین می کنند و در کاربردهایی مانند کابینت ها و یا انواع پارکت ها از آن ها استفاده می کنند .

خرید تخته چند لایی کرج

 شرکت تنهاوود فعالیت های خود را در زمینه تولید و خرید فروش تجهیزات ساختمانی مانند قالب بتن آغاز کرد . این شرکت در طی سال های فعالیت خود تلاش کرده است تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهد و تنوع آن ها را نیز گسترده تر نماید و در حال حاضر انواع مختلف تخته های قالب بندی را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

این شرکت در کنار فعالیت های تولیدی و خرید و فروش این محصولات اقدام به بازسازی و تعمیر این تجهیزات نیز کرده و با نام محصولات و تجهیزات کارکرده و دست دوم به فروش می رساند .

از جمله محصولات این شرکت می توان به مواردی مانند سولجر دست دوم , سولجر نو , پلی وود , تخته سه لایی , تخته سه لایی دست دوم , قوطی پروفیل دست دوم , قالب گرد , قالب تونلی , اسکافلد دست دوم , قالب فلزی بتن , قالب بتن دست دوم , جک سقفی , جک ساختمانی , داربست مثلثی , داربست چکشی , داربست مثلثی دست دوم , داربست چکشی دست دوم , لوله داربست دست دوم , لوله داربستی , قالب بتن خاص , قالب بتن نو , تخته چند لایی کرج , اسکافلد , قالب فلزی و انواع تخته های چند لایی را اشاره کرد .

تخته های چند لایی توسط کشورهای مختلف و شرکت های گوناون تولید می شوند . در کشور ما نیز این تخته ها در شهرهای مختلف تولید می شوند . یکی از انواع این تخته ها تخته چند لایی کرج است . شما می توانید انواع مختلف این تخته ها را از شرکت تنهاوود تهیه نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *