تخته چند لایی مالزی

تخته چند لایی مالزی

تخته چند لایی مالزی و اندازه‌ها

برای ساختن تخته چند لایی مالزی ورقه‌های نازک چوب را با چسب به هم می‌چسبانند. برای چسباندن این ورقه‌های این ورقه‌ها آن‌ها را در جهت مخالف هم دیگر به هم می‌چسبانند تا تخته‌ها محکم و ومستحکم باشند. این تخته‌ها لایه‌های مختلفی دارند که تعداد این لایه‌ها همیشه عددی فرد است. به عنوان مثال تخته سه لایی و پنج لایی و یا هر عدد فرد دیگری نیز از این دسته تخته‌ها هستند.

برای چسباندن و تولید تخته چند لایی مالزی آن‌ها را در دستگاه‌های پرس قرار می‌دهند و با فشار و حرارت به هم می‌چسبانند. بعد از سرد شدن این تخته ها آن‌ها را سنباده می زنند و مورد استفاده قرار می‌دهند. تخته‌های چند لایی توسط شرکت‌های مختلف و هم چنین کشورهای گوناگون تولید می‌شوند. یکی از انواع تخته‌های چند لایی تخته چند لایی مالزی است.

ویژگی‌های تخته‌های چند لایی:

  • تخته‌های چند لایی نسبت به سایر تخته‌هایی که یک تکه هستند بسیار محکم‌تر است.
  • تخته‌های چند لایی با این که بسیار محکم هستند اما وزن کمی دارند و سبک هستند.
  • این تخته‌ها به آسانی خم و یا شکسته نمی شوند و از مقاومت بالایی برخوردارند.
  • این تخته‌ها در مناطق مرطوب تغییر شکل نمی‌دهند و ساختار خود را حفظ می‌کنند.
  • برای زیباتر شدن این تخته‌ها و استفاده از آن‌ها در دکوراسیون‌های داخل خانه و یا تزیینات ساختمان می توان این تخته ها را روکش کرد و یا با طرح‌های مختلف آن‌ها تزیین کرد.

خرید تخته چند لایی مالزی

شرکت تنها وود خرید و فروش تجهیزات قالب بندی بتن و بسیاری از مواد ساختمانی را انجام می‌دهد. این شرکت تجهیزات مختلفی را شروع به تولید و عرضه نمود. شما می‌توانید تجهیزات مورد نظر خود را با کیفیتی بالا از این شرکت تهیه نمایید.

از محصولات این شرکت می توان به مواردی مانند اسکافلد مثلثی , قالب لارج پنل , قالب پل , لوله داربستی , سرجک قابل رگلاژ , پیچ تنظیم , اسکافلد چکشی , سولجر نو , سولجر دست دوم , پلی وود , تخته سه لایی , تخته سه لایی دست دوم , قوطی پروفیل دست دوم , قالب گرد , جک سقفی , جک ساختمانی , قالب تونلی , اسکافلد دست دوم , تخته چند لایی مالزی , قالب بتن , قالب فلزی , داربست چکشی , داربست مثلثی اشاره کرد.

این شرکت این محصولات را به صورت کارکرده و دست دوم نیز عرضه می‌کنند. با توجه به اوضاع مالی پروژه شما می‌توانید این محصولات و تجهیزات را به صورت دست دوم و کارکرده تهیه نمایید. این شرکت انواع تخته‌های چند لایی را نیز عرضه می‌کند که شما می‌توانید تخته چند لایی مالزی را با بهترین کیفیت از این شرکت تهیه نمایید.

جهت اطلاع از موجودی و سفارش محصول با شماره تلفن‌های شرکت تنهاوود (091276406780912056004209190647638) تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *