تخته-زیر-پایی-یا-بنایی

تخته زیر پایی یا بنایی

تخته زیر پایی یا بنایی

تخته زیر پایی یا تخته بنایی یکی پرمصرف ترین تجهیزات و ابزارهای ساختمانی در ساخت و ساز ها می باشد. از این تخته ها برای حفاظت جان کارگران استفاده می شود . این تخته ها در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند و در مصارف مختلف نیز به کار می روند. تخته زیر پایی در کشور ما از دو نوع چوب ساخته می شود تخته زیر پایی روسی و تخته زیر پایی ایرانی.

انواع تخته زیرپایی (بنایی)

  • تخته زیر پایی روسی : طول این تخته ها متغییر است و از 3متر تا 6 متر موجود است. ضخامت این تخته ها 5/2 سانتی متر است و عرض آن ها مانند تخته های روسی دارای عرض های مختلف هستند.
  • تخته زیر پایی ایرانی : طول این تخته ها 4متر و ضخامت آن ها 5/2 متر و عرض آن ها از 10 تا 15 سانتی متر می باشد .

این تخته ها روی دابست ها مختلف قرار می دهند و کارگران روی آن ها می ایستند و کار خود را انجام می دهند . در حقیقت جنس تخته های زیرپایی جهت حفظ امنیت کارگران بسیار مهم است که در هنگام خرید این تخته ها باید به آن توجه ویژه کرد. بعضی افراد بدلیل ارزان بودن برخی تخته های بنایی اقدام به خرید مینمایند و توجهی به کیفیت محصول ندارند. توصیه می شود به جای تخته بنایی دست دوم از تخته های نو استفاده شود .

ویژگی های تخته زیر پایی

  • این تخته ها در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت , گرما و سرما مقاومت می کنند و این ها تاثیر زادی در این تخته ها نمی گذارد.
  • این تخته ها از استحکام و مقاومت کافی برخوردارند و در هنگامی که کارگران روی آن ها قرار می گیرند از مقاومت آن اطمینان دارند.
  • مقاومت بالای تخته ها باعث افزایش ایمنی کارگران در حین کار می شود و کارگران در حال انجام کار بروی آن که می ایستند تکان و لغزش ندارد.
  • این تخته ها بسیار سبک هستند و به همین دلیل می توان از آن ها درساخت ساختمان های مختلف بهره برد.
  • این تخته ها برای استفاده های طولانی بسیار مناسب می باشند.
  • طول عمر این تخته ها زیر پایی بالا است و این موضوع به چوب به کار رفته در آن ها مربوط است.
  • این تخته ها در برابر پوسیدگی و خمیده شدن مقاومت دارند و سریع فرسوده و از بین نمی روند.

چه فاکتورهایی بر قیمت گذاری انواع تخته های زیرپایی یا بنایی تاثیر گذارند ؟

با توجه به کیفیت نوع چوب به کار رفته جهت ساخت انواع تخته های زیر پایی مسلما قیمت این نوع از محصولات متفاوت است . استفاده از تخته باکیفیت و مرغوب برای بالابردن ایمنی کارگران بسیار ضروریست لذا هنگام خرید این نوع از تخته ها باید به این نکته مهم دقت کرد . البته تخته های بنایی دست دوم پیشنهاد نمیشود به این دلیل که دارای فرسودگی هستند و بعلت قرار گرفتن در شرایط مختلف جوی ممکن است کیفیت واقعی خود را از دست داده باشند . اگرچه قیمت تخته های نو کمی گرانتر است ولی از نظر ایمنی و کیفیت بسیار بالاتر است.

لیست قیمت تخت بنایی زیر پایی

قیمت تخته بنایی به دلیل نوسان قیمتها متغیر است.

تخته بنایی کاج روسیه بدون تسمه به ابعاد 5 * 30 * 600 سانت موجود است. (تماس بگیرید 02154651000)

تخته بنایی کاج روسیه بدون تسمه به ابعاد 5 * 25 * 600 سانت موجود است.(تماس بگیرید 02154651000)

تخته بنایی کاج روسیه بدون تسمه به ابعاد 5 * 30 * 400 سانت موجود است. (تماس بگیرید 02154651000)

تخته بنایی کاج روسیه بدون تسمه به ابعاد 5 * 25 * 400 سانت موجود است. (تماس بگیرید 02154651000)

خرید تخته های زیرپایی

برای خرید این تخته ها شما باید به کیفیت چوب مصرفی در آن دقت شود. شرکت تنهاوود شرکتی است که فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده و در تولید و فروش تجهیزات وابزارهای ساختمانی فعالیت می کند. شما می توانید با مشورت و تحقیق درباره پروژه خود تمامی تجهیزات مورد نیاز پروژه را از این شرکت تهیه نمایید.

شرکت تنهاوود علاوه براین که همه این تجهیزات را به صورت نو در اختیار شما قرار می دهد با تعمیر و باسازی ابزار ها و تجهیزات آن ها را به صورت دست دوم و کار کرده نیز به فروش می رساند و با این کار به صرفه جویی ملی کمک شایانی می کند. شما با توجه به بودجه و امکانات مالی که برای انجام پروژه در نظر گرفته اید این تجهیزات و ابزار ها را به صورت نو یا دست دوم و کارکرده تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *