تخته زیرپایی روسی

تخته زیرپایی روسی

تخته زیرپایی روسی

تخته زیرپایی روسی : تخته زیرپایی تخته چوبی است که در ابعاد مناسب و برای امور مختلف مرتبط با ساختمان سازی به کار گرفته می شود. تخته زیرپایی بر روی داربست های فلزی و چوبی ساختمان های در دست ساخت قرار می گیرد و همچنین می توان برای انجام تعمیرات مختلف ساختمانی از تخته زیرپایی استفاده کرد. کارگران ساختمانی برای انجام عملیات های مختلف ساختمانی همچون پیاده سازی یا تعمیر بنای ساختمان، نقاشی و رنگ کاری نمای ساختمانف گچ کاری های بخش های مختلف و همچنین دیگر کارها می توانند برای ایستادن و مستقر شدن از تخته زیرپایی استفاده کنند.

تخته زیرپایی که در کشور ما تولید و یا عرضه شده است دارای انواع تخته زیرپایی ایرانی و تخته زیرپایی روسی است.

تخته زیرپایی ایرانی

تخته زیرپایی از نوع ایرانی اش با طولی در حدود ۴ متر تولید می شود. ضخامت تخته زیرپایی ایرانی نیز معمولا ۵/۲ سانتی متر است. پهنا یا عرض این نوع از تخته زیرپایی را در ابعاد ۱۰ سانتی متر، ۱۲ سانتی متر و یا ۱۵ سانتی متر در نظر گرفته می شود. دلیل متغیر بودن عرض های تخته زیرپایی آن است که برای داربست های گوناگون بتوان از تخته زیرپایی مناسب استفاده کرد.

همچنین تخته زیرپایی از نوع روسی آن نیز در بازار موجود است. تخته زیرپایی روسی که تولید شده با چوب روسی است نیز در ابعاد مختلفی عرضه شده است. طول تخته زیرپایی روسی ۳ متر، ۴ متر و ۶ متر است. ضخامت و یا ارتفاع این نوع از تخته زیرپایی در حدود ۵/۲ سانتی متر است. همچنین عرض تخته زیرپایی روسی از ابعاد گوناگونی برخوردار است. این تخته زیرپایی دارای عرض های ۱۰ سانتی متر، ۱۲ سانتی متر و ۲۰ سانتی متر می باشد.

فرآورده های چوبی تنهاوود اقدام به ارائه تخته زیرپایی در عرض های مختلف نموده است. عرض تخته زیرپایی ارائه شده توسط فرآورده های چوبی تنهاوود ۲۰ سانتی متر، ۲۵ سانتی متر و ۳۰/۲۸ سانتی متر می باشد. این نوع از تخته زیرپایی کیفیت، استحکام و دوام بسیار بالایی دارند و همچنین طول عمر بالا یکی از ویژگی های این تخته زیرپایی می باشد.

این تخته زیرپایی در برابر آسیب ها و خرابی های مختلف ناشی از ضربه و برخورد و همچنین سایر عوامل محیطی همچون رطوبت، سرما، گرما و غیره دارای ماندگاری بالا و مقاومت بسیار خوبی است. تخته زیرپایی ارائه شده برای انواع مصارف از جمله در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.

کارگران می توانند بر روی این تخته زیرپایی که بر روی داربست های مختلف قرار می گیرد بایستند و کارهای مرتبط با عملیات های ساختمانی را انجام دهند. تخته زیرپایی ارائه شده به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد ایمنی و امنیت و سلامت جانی کارگران را تضمین می کند و باعث ثبات قرارگیری آن ها بر روی داربست می شود تا کارگرانی که بر روی تخته زیرپایی قرار گرفته اند دچار کمترین تکانه و لغزش شوند.

تخته زیرپایی ارائه شده توسط فرآورده های چوبی تنهاوود از دوام بسیار خوبی برخوردارند و در مقابل آسیب های مختلف همچون ضربه، پوسیدگی و فرسودگی، خمیدگی و انحنا و همچنین عوامل محیطی و جوی همچون رطوبت، سرما و گرما، نور آفتاب، برف و باران و غیر از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و تخته زیرپایی بسیار با کیفیت و مرغوبی است و در طول استفاده دچار ایراد و خرابی نمی شود.

تخته-زیرپایی-روسی

تخته زیرپایی ارائه شده بسیار سبک است و نسبت به سایر تخته ها از وزن کمی برخوردار می باشد. به همین دلیل تخته زیرپایی روسی را می توان در حین عملیات و کارهای ساختمانی و عمرانی به راحتی جابجا کرد و در محل های مورد نظر قرار داد. همچنین این تخته زیرپایی برای مصارف گوناگون و استفاده های بلند مدت بسیار مناسب است و دچار کمترین خرابی می شود.

به دلیل کیفیت بالای چوب روسی مورد علاقه پیمانکاران است،همچنین از این محصول در صنعت درودگری نیز بسیار استفاده میشود به دلیل سایز مناسب و کیفیت بالا یکی از پر کاربردترین محصولات است.

تخته زیرپایی روسی بدلیل کیفیت بالا و طول عمر بیشتر نسبت به کالاهای مشابه در بازار ایران مورد توجه پیمانکاران عزیز قرار دارد که در سایزهای ۲۲،۲۵،۲۸و۳۰ سانت در ضخامت ۵ سانت و در طول ۴متر موجود میباشد.

پلی وود

پلی وودها برگهای چوبی هستند در ابعاد ۱متر ۲۲ سانت در ۲متر ۴۴سانت که منظور قالبندی ساختمان و تولید باکسها و امور نجاری استفاده میشود.ضخامت این محصول معمولا ۳،۵،۷،۹،۱۲،۱۵،۱۸میل می باشد که قطر ۱۸میل ان معمولا در صنعت قالب بندی ساختمان استفاده میشود که معمولا با کیفیت ترین نوع این محصول ساخت کشور روسیه می باشد. هر چقدر بافت این پلی وودها متراکم تر باشد از دوام بیشتری برخوردار میشوند. به منظور دوام بیشتر این محصول نوع ضد آب آن یا water proof نیز تولید شده است که از دوام و کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

چوب واحد واردکننده و توزیع کننده پلی وود یا تخته سه لایی روسی ،اندونزی،مالزی و چینی میباشد سایزهای موجود معمولا ۱متر ۲۲سانت در ۲متر ۴۴سانت است ضخامتهای این محصول ۳،۵،۹،۱۲،۱۵و۱۸میل است سایز ۱۸میل بیشترین مورد مصرف را در قالب بندی ساختمان دارد سه لایی های روسی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات میباشد به همین خاطر بیشترین میزان استفاده پلی وود در ساختمان مربوط به این محصول است .

چوب واحد

شرکت تنهاوود  وارد کننده و فروشنده چوبهای نراد روسی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمتها می باشد. چوبهای روسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین چوبها در سطح جهان است که در کشور ما نیز کاربرد فراوانی دارد .

یکی از موارد استفاده ان در صنعت ساختمان به عنوان تخته بنایی و تخته زیرپایی می باشد عمده واردات ما از کشور روسیه است و یکی از با کیفیت ترین پلی وودها را نیز کشور روسیه تولید میکند که محبوبیت فراوانی را نزد پیمان کاران ساختمان دارد .به سبب مقاوت بالای جنس روسی این محصول بسیار پر فروش و پر کاربرداست گروه صنعتی ما همچنین واردکننده و توزیع کننده پلی وود یا تخته سه لایی می باشد دیگر پلی وودهای موجود وارداتی ‌چینی و مالزی میباشند که انها نیز در ضخامتهای گوناگون موجود هستند.

جهت خرید و استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت

تخته زیرپایی- بنایی – 5*20*400

تخته زیرپایی- بنایی – 5*22*400

تخته زیرپایی- بنایی – 5*25*400

تخته زیرپایی- بنایی – 5*28*400

تخته زیرپایی- بنایی – 5*30*400

و دیگر انواع محصولات قالب بندی با ما تماس بگیرید. 02154651000

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *