ام دی اف خام

ام دی اف خام

ام دی اف خام

ام دی اف خام : شرکت تنهاوود از شرکت هایی است که در زمینه خرید و فروش تجهیزات قالب بندی بتن , جک سقفی , داربست چکشی , لوله داربستی , قالب بتن خاص , قالب پل , سرجک قابل رگلاژ , ام دی اف و بسیاری از محصولات مورد نیاز در ساختمان فعالیت می کند . این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده است و تا کنون به گسترش فعالیت های خود پرداخته است .

این شرکت علاوه براین که در ساخت و فروش این تجهیزات به شکل نو فعالیت دارند این تجهیزات را باسازی و تعمیر می کنند و به شکل دست دوم و کارکرده عرضه می کنند . با این کار شرکت تنهاوود در صرفه جویی در منابع ملی شرکت می کند .شما می توانید همه این تجهیزات را با بهترین و بالاترین کیفیت از این شرکت تهیه نمایید . شما با مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت تنهاوود می توانید تجهیزاتی که مورد نیاز پروژه شما می باشد را تهیه کنید .

ام دی اف خام

ام دی اف خام در واقع تخته های فیبری با چگالی متوسط است که به صورت خشک تولید می شوند . چگالی این تخته ها 650 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب است . این تخته ها را بعد از تولید با روکش هایی تزیین می کنند . این روکش ها علاوه براین که زیبایی این تخته های ام دی اف را تامین می کند دوام و طول عمر آن ها را نیز افزایش می دهند .

ام دی اف خام علاوه بر خواصی که مانند سایر تخته های چوبی هستند خواص ویژه ای نیز دارند که باعث می شوند که تا استفاده از آن ها افزایش پیدا کند . برخی از این خواص عبارتند از :

  • می توان روی این تخته ها را با انواع روکش ها پوشاند و در مکان ها مختلف به کار برد .
  • این تخته ها را با چگالی های مختلف می توان تولید کرد و با توجه به سفارش مشتری می توان آن ها را در ابعاد و ضخامت گوناگون تولید کرد .
  • این تخته های ام دی اف در برابر فشار و نیروهای وارده به آن مقاوم هستند .
  • زیبایی این تخته ها و طبیعت ملایم و ظریف آن ها مشابه چوب است .
  • هزینه استفاده از این تخته های ام دی اف نسبت به چوب مناسب تر است .
  • این تخته ها دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی هستند .
  • این تخته های ام دی اف دارای سطوح صافو یکدست می باشند .
  • این تخته ها را می توان با روکش های مختلف چوبی و غیر چوبی روسازی نمود و یا آن را رنگ آمیزی کرد .
  • ام دی اف ابزار خوری بالا و قابلیت سنباده زنی و ماشین کاری را دارند .

از این تخته ها در مصارف گوناگونی بهره می برند . شما می توانید این تخته ها را در طرح ها و نقش های مختلف تولید می کنند و این تنوع پاسخ گوی نیاز مشتریان است . در کشور ما از ام دی اف بیش تربرای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان به ویژه برای کابینیت بندی آشپزخانه استفاده می شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *