پلی وود درب

پلی وود درب:

 

در اینجا نگاهی به مطالعات تطبیقی بین دربهای تخته سه لا و درهای دروازه ای می زنیم.

برای اطلاع از برخی از حقایق جالبی که در اختیار شما قرار می دهد با بهترین اطلاعات، مطالعه کنید.

این روزها، استفاده از پلی وود درب جایگزین بسیار خوبی برای درب های چوبی است. انواع این درها دارای بلوک مستطیلی نرم و نرم در داخل کشور هستند،هر دو طرف این پوشش با یک لایه سطحی بسیار نازک پوشانده شده اند که حدود 2.5میلی متر ضخامت دارد.کدامیک از این درب ها بهتر است در این مطلب چند مقیاس را مقایسه بندی می کنیم.

سختی:

اگر چه ممکن است – حداقل در نظریه – برای ایجاد درب به طور کامل از پلی وود، به ندرت در واقع انجام می شود. این به این علت است که نوارهای تخته سه لا طولانی تر می توانند در وسط خم شوند. در مقابل، دربهای فلکه ی بلوک، به طور کلی، به طور کلی مشابه نیستند. در حالی که درهای ساخته شده از پلی وود کاملا نادر هستند، در حال حاضر دربهای فلاشینگ آنهایی هستند که در حال حاضر به نفع آنها هستند.

ترکیب بندی:

پلی وود درب  به طور کلی از چوب جنگلی تشکیل شده که تخته را بسیار سنگین می کند. درب های ساخته شده از پلی وود نسبت به درب های کرکره ای که دارای بلوک های چوب نرم در داخل هستند، به طور قابل توجهی سنگین تر خواهد بود.این می تواند بسیار سخت تر به تغییر و تنظیم در های سنگین تر و کار آنها در طول استفاده روزمره است.

درب ها دو شکل وجود دارد: یکی با هسته توخالی و دیگری با یک هسته جامد. همانطور که از نام نشان می دهیم، درهای جامد هسته ای دارای بلوک های جامد چوبی هستند. درهای هسته ای توخالی توسط یک ساختار لانه زنبوری پشتیبانی می شود و داخلی داخلی دارد. درهای اصلی جامد، به نظر می رسد که اثبات صدا بیشتری دارند و در فرم قوی تر هستند. بیشتر درب های خانه از درب های فلاشینگ با هسته جامد تشکیل شده است. از سوی دیگر، درب های درب توخالی، برای ایجاد پارتیشن مناسب هستند. ورودی خانه ها به طور کلی از درون دروازه های BWP تشکیل شده است. BWP مخفف گواهی آب جوش است و تمایل به درجه حرارت مقاوم در برابر آب را دارد.

هزینه:

پلی وود  در مقایسه با تخته بلوک نیز گرانتر است. بنابراین، هزینه دربهای ساخته شده از تخته سه لا به گونه ای است که در مقایسه با درب های فریزر که هزینه کمتری دارند، بالاتر باشد. درب های آماده سازی نیز توسط بسیاری از شرکت های پلی وود در هند ساخته شده است. این ها می توانند به آسانی تنظیم شوند و دیگر نیازی به اتمام بیشتری ندارند. این درها را می توان در سایه های جذاب رنگ های مختلف و چشم نواز طراحی شده است. ونیرهای چوبی با درجه برتر نیز ممکن است به شکل یک پوشش برای بهبود احساس و ظاهر درب ها مورد استفاده قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *